Knoppar

| Postat i: Allmänt
2

Hej sitter i stallet nu ska strax knoppa Rut, hoppas knopparna blir fina så man slipper skämmas ;)
/ Johanna

Hittills till Knoppar


Anna b

Pröva att bara göra med en snodd och använd vatten när du flätar och rulla sedan upp dom det brukar bli riktigt fina knoppar då :) tips från dressyrryttaren ;)

Svar: Har alltid vatten men om jag försöker med bara en snodd blir det jättefult, jag kan inte:(
tavlingsryttarinnor.blogg.se

Emelie Löfström

Det är himla snyggt med knoppar, men själv har jag bara orkar knoppa Shakiro två gånger, sen har jag inte orkat nå mer :P Dels för att han tröttnar så fort vilket gör det ännu svårare för mig, och dels för att vi oftast när dom står på sommarbete åker ner på morgonen och hämtar dom direkt på betet :)

Svar: Försöker att alltid knoppa, så Rut har lärt sig att stå still nu efter ett tag :D
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emblems.blogg.se/hast



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: