Hoppträningen + film

| Postat i: Allmänt, Träning
0
Idag vart det ett intensivt pass då vi bara var tre stycken i våran hoppgrupp pga olika skäl. Fick bland annat rida klockan (sockerbitshinder som står på kvart i, kvart över, halv osv. 4 språng mellan varje) utan stigbyglar, i lätt sits och med en hand bakom ryggen. Gick faktiskt helt okej! Något varv i början var lite i otakt men sen fick vi alla kläm på det :) Nyttig och jobbig träning, hon är inte lite grym (dubbel bemärkelse hehe ;) ) våran tränare Catta!  Orkar inte skriva så jättedetaljerat utan ni får se på filmen vad vi gjorde osv. Men vi jobbade mycket med bommar och sedan några högre hinder på slutet. Jag hade en dålig dag, tyckte mig inte se något vettigt avstånd osv vilket jag kan tycka känns otroligt jobbigt.. Men de släppte lite ju längre passet gick i alla fall.. tur det. Haha. Hoppas det inte kommer tillbaka på tävlingen i helgen, då dör jag haha..
 
Tog bara med ett klipp från varje övning i filmen. Vi hoppade ju alla övningar flera gånger, men tänkte att de är kanske inte så kul att se om och om igen.. :P
 
/Emma
Hittills till Hoppträningen + film





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: