Hoppträning

| Postat i: Allmänt, Träning
0
Idag var de hoppträning. TV skulle till ridskolan och intervjua Catta (vår tränare) in action så vi fick flytta vår träning till idag istället för att ha den imorgon. Vi hoppade i alla fall studs och serier, nyttig styrketräning med andra ord! Fimpe var väl helt ok, låg på rätt mycket i handen i markarbetet idag, tror de är pga de nya clipsen jag prövat i kombination med tränset. Så jag funderar på att ta bort dem, se om de blir någon skillnad haha. Men hoppade bra gjorde han ju, de är liksom när han ligger på och är sådär stark som jag frestas till att hålla i honom, vilket jag måste jobba bort då det i slutändan hämmar bakbenen osv. :) Så ska försöka tänka på det! 
 
Två bilder från idag ;
 
Nöjd kille käkar lunch efter träningen
 
En av Fimpes hagkompisar, Diego, var mer intresserad av vad jag skulle ha vattenkannan till!
/Emma
 
Hittills till Hoppträning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: