En kul grej

| Postat i: Allmänt
2
Tänkte göra en TAG som de så fint heter. Det går alltså ut på att man svarar på de frågor som finns här nedanför och sedan taggar man de personerna som också ska göra denna "TAG" i sin blogg. Det kan vara bra att både skriva namnen på de som "taggas(?)" i inlägget och även på personernas blogg, så att de inte missar det . :) En kul grej helt enkelt!
 
Jag taggades av: - 
 
Två hästar i mitt distrikt som jag gärna skulle prova rida:
Jessica Christensens häst Bruce Lee
 
 
Annelie Olssons häst Uno
 
Två ryttare i mitt distrikt som jag tycker rider fint:
Caroline Silverbern
Annelie Olsson 
En häst som någon du känner till äger och som du själv skulle kunna tänka dig att äga:
Bästa Flisan såklart! :)
 
This or that:
Häst/ Ponny
Hoppning/dressyr
Några få märkesvaror/obegränsat med billigare utrustning
Vinna på en väldigt dålig runda/göra en bra runda med 4 fel
(skulle tycka det var pinsamt att vinna med en riktigt dålig runda.. :S)
 
Jag taggar: Emelie Bergh, Caroline Silverbern, Isabella Bergh och Emelie Löfström. Kom igen och gör denna TAG nu ;) Smit inte!
 
 
/Emma
Hittills till En kul grej


Emelie Löftsröm

Vilken rolig grej :) Ska vi alltså svara på samma frågor som du/ni svarat på här i inlägget?

Svar: Precis :D /Emma
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emblems.blogg.se/hast
Fia

Åååh finaste Uno och GRYMMA Annelie

Svar: Jaa! dom är så fina och duktiga båda två :-)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: