Dagens ridpass - Flisan

| Postat i: Dagens ridpass
0
Började med att rida fram ute i skogen. Gick sedan in in ridhuset och trimmade henne i drygt 30 min. Arbetade mest basic, lite öppna, flytta för skänkeln osv. Hon var lite seg i början men då red jag på rätt ordentligt några varv, alltså lät henne trava på i ett väldigt friskt tempo samtidigt som jag varvade med att sakta av till skritt och sen starta om och trava på igen. Efter detta kändes det som att hon kom igenom fint i kroppen och vart fin! I galoppen jobbade jag lite med galoppombyten samt förvänd galopp och flytta för skänkeln. Hon kändes fin! :) Skrittade sedan av henne ute och det gjorde jag runt den nedre rundan. Allt som allt var vi väl ute drygt en timme, kanske en timme och 10-15 minuter.
 
 
/Emma
Hittills till Dagens ridpass - Flisan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: