Dagens ridpass.

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hej!
Idag hade jag morgonfodringen i stallet så åkte till stallet vid 7 med mamma som var snäll och följde med och hjälpe mig :) Efter att ha släppt ut alla så red jag ett lite lättare markarbetespass på 35 min :) Var noga med att ha ett jämnt stöd i bägge tyglarna. Tränade på den förvända galoppen även idag, hon börjar bli bättre och bättre på det nu :) Avslutningsvis så skritt jobbade jag henne, var noga med att hon skulle skritta riktigt och inte takta som hon har en tendens att göra, fortsatte med lite halter och igångsättningar i skitten det gjorde hon bra och slog sig inte fri ur formen :) Idag kändes hon fin och lyssnade på mig och var avslappnad :) 
 
 
Trött Rut  undrar varför vi skulle rida så tidigt föör! hihi :)
 
/ Johanna
Hittills till Dagens ridpass.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: