Dagens ridpass

| Postat i: Allmänt
1
Hej idag red jag Rut på morgonen vi gick ner till ridhuset, började med att jobba henne lite i skritten halt, igångsättningar och kände så att hon flyttade för skänkeln fortsatte på samma spår i traven när jag värmde upp :) Sen i glaoppen fokuserade jag på att hon inte skulle bli allt för lång, utan att hon skulle sitta ihop och jobba med bakbenen. Sen vart det lite mer trav med öppna och sluta, efter det vart det en massa förvänd galopp. Och idag satt det verkligen:D kunde rida på en volt flera varv med ställning inåt i förvänd galopp, nåt nöjd jag vart då! hahaa. Nee men det är alltid kul när saker och ting funkar som man vill :) Sen travade jag av henne red massa volter och serpentiner, hon kändes stadig i fomen och inte bökig i handen :)
 
 
/ Johanna
Hittills till Dagens ridpass


Emelie Löfström

Brukar ni blogga via blogg.se's app på iPhone? Jag kan blogga via appen om det endast är text men om jag ska bifoga en bild tar det huuur lång tid som helst och efter ca 10 min säger den att bilden och inlägget inte går att publicera då det tagit för lång tid. Har ni upplevt detta?

Svar: Ja vi brukar båda använda oss utav appen och ang. att ladda upp bilder så fungerar det oftast bra, men ibland blir det precis som du säger.. väldigt irriterande :( Som tur är så händer det inte så ofta!
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emblems.blogg.se/hast/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: