stallet tisdag

| Postat i: Allmänt
0
Hej, nu har jag varit i stallet och mockat, packat hö & krafft. Passade som sagt på att ta in henne efter som att det var så otroligt blött ute, hennes täcke var dygsurt. =( När jag kom till hagen stod hon och skakade stakars gumman. Så bytte täcke till ett som var torrt & lite tjockare och gav henne en massa hö :) Klart det blir kallt när det är 0 gradit, blött och blåser. Tog även in 3 andra hästar åt några i stallet som är i skolan/ på jobbet alla verkade nöjda att få komma in och äta och slippa stå i regnet/snön.
 
Ska åka till stallet igen i eftermiddag och byta till hennes vanliga täcke som jag tog hem och la i mitt torkskåp, ska även passa på att gå en liten promenad med henne :)
 
 
/ Johanna
Hittills till stallet tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: