Sen uppdatering!

| Postat i: Allmänt, Tävling
1
Hejhej och förlåt för dålig uppdatering! När tävlingsdagen var slut så skulle det byggas om inför morgondagen och sen var de bara hem, duscha osv innan jag skulle ut och äta med Matilda och Alexandra, så jag hann inte uppdatera någonting alls. 
 
Idag red jag i alla fall en 110. Var 0:0a och han var jätteduktig! Omhoppningen var upplagd så att man skulle behövt ta väldigt snäva svängar för att ha någon chans på pallplats, så jag red lite längre vägar och gjorde det istället enkelt för honom. Såklart så blir det då inte en så bra tid, men de är ju inte heller det som är det viktiga! 
 
Slänger strax upp filmen här! :)
 
/ Emma
 
Hittills till Sen uppdatering!


fia

Grattis :) Ni är så fin tillsammans . Att vinna är ju faktiskt inte allt alla gånger, ibland är det bättre att göra en bra runda och ge hästen en sjysst runda. Bra jobbat

Svar: Tack så mycket! :-) Nej precis, bra rundor är ju de viktiga! /Emma
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: