Onsdag

| Postat i: Allmänt
0
Hej, Idag hoppade jag lite med Emma och Matilda, tog bara fram 3 hinder som vi ställde så vi kunde rida en liten slinga. 
Skrittade den längre vägen till ridhuset hon skötte sig bra och visade inga som helst tendenser till att vända, började plocka fram hinder direkt när vi kom fram till ridhuset. Hon kändes fin idag när jag red fram, hon var mjuk och lyssnade både fram och tillbaka :) Hade nova bettet idag eftersom jag ville testa om hon var annorlunda på det i hoppningen. Men jag tyckte inte att det var så stor skillnad. I hoppningen idag var hon lite pigg men hoppade bra och jag fick bra känsla mot hindren. Ett bra pass idag helt enkelt :D
 
 
/ Johanna
Hittills till Onsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: