Nytt bett!

| Postat i: Allmänt, Utrustning
2
Igår införskaffade jag ett nytt bett. Det jag köpte är ett kulbett/waterford bett som jag ska ha till Fimpe. Det ser ut såhär:
Det är ett snällt bett som kan röra sig lite mer än ett traditionellt då det har fler brytpunkter
(se bild) Hästarna ska i alla fall uppskatta detta och suga bra på det.
Hittills till Nytt bett!


Ida

Superfin blogg ni har! :)

Svar: Tack!=)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://idalandkvist.blogg.se
Hanna

Jag är supernöjd med det bettet, funkade kanon på min Lopez när jag tränade i veckan.

Vill passa på att tipsa om att man kan vinna ett Anna Scarpati med Swarovskikristaller från Tophorse i min blogg.
Gå gärna in och tävla och ni får gärna lägga upp det i bloggen.

Trevlig helg!

/ Hanna

Svar: Ja min häst verkade också gilla det bettet =) Vi ska kolla in tävlingen helt klart!
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://www.hannasridsport.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: