Klättring

| Postat i: Allmänt
1
Idag red jag & Victoria ut i skogen tillsammans! Vi klättrade även med hästarna upp till masten några gånger. Jättebra träning som man inte ska glömma! klättring alltså :)
 
Här har ni en film på den backen (masten) som jag filmade i våras. Galopperade med en hand så de ser ju ut som de gör, men ni får i alla fall se backen. Klippte filmen lite på nervägen så ni får se hela backen men slipper se exakt hela nerskrittningen.. :)
 
Vet inte varför det blev sån himla pissig kvalité :( youtubes fel..
Det är mycket brantare än de ser ut kan jag också tillägga! Ser typ platt ut på filmen.
/Emma
 
 
Hittills till Klättring


Wilma

Vilken fin blogg! Titta gärna in i min blogg som jag delar med två kompisar, vi har en frågestund just nu! Den som skriver mest frågor får en länkning. Kram.


URL: http://jjaw.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: