Helgen

| Postat i: Allmänt
0
Hej ska ta och sammanfatta helgen som var. Jag har jobbat natt så har varit jättetrött och sovit hela dagarna och därför inte bloggat.
 
Fredag:
I fredags red Sara rut hon trimmade henne lite lätt, det hade gått bra!
 
Lördag:
I Lördags var det tävling, så åkte hem efter jobbet som slutade 7.15 och sov  i typ 2 timmar sen  åkte jag till stallet och lastade utrustningen och hästen och åkte till Färsta. Kan tillägga att jag var lite trött då! 
På framridningen som var utomhus var hon as pigg och studsig men kan varit för att det blåste så mycket att hon stressade upp sig. När vi kom in på framhoppningen var hon som vanligt igen :) På framhoppningen var det kaos, alla var överallt men kunde hoppa fram så att jag kände mig nöjd ialf.
På banan kändes hon jättefin men tvärr en bom ner som vanligt. haha. Tyckte att det var ett onödigt pet men hade inte så stora förväntningar med tanke på hur lite sömn jag hade fått innan,
 
Söndag:
I söndags vilade Rut :)
 
/ Johanna
 
Hittills till Helgen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: