Här står Fimpe

| Postat i: Allmänt
4
Här är alltså mitt stall :) :
 
Detta är taget från dörren där man oftast går in. Privatstallets huvudentré. Rakt fram allra längst bort ser ni några personer som står i mellangången till ridskolans ponnystall. Den grå dörren innan brukar oftast vara stängd så de är lugnt och skönt för hästarna. Sen ser ni också ingången till sadelkammaren till vänster bakomför den sista boxen på vänster sida.
'
Här är stallet taget från den grå dörren som jag berättade om. Till höger har vi en stor whiteboardtavla där allt om scheman, hagar och övriga meddelanden står. Till vänster har vi spolspiltan. På höger sida ser ni att väggen svänger tvärt utåt, det är för ingången till sadelkammaren är där.
 
Spolspiltan.
 
En del utav sadelkammaren. Mitt skåp är det låsta i mitten.  Till höger hänger sadlarna och mitt emot skåpen ni ser sitter en till rad med skåp och bakom dom ytterligare en till rad. Men det har jag inte fotat då jag bara är i den här delen av sadelkammaren. :)
 
Sadlarna som hänger till höger om förra bilden
Mitt skåp
-
Fimpes box
-
 
I den där mellangången jag pratade om tidigare så har vi både omklädningsrum, tork och tvättrum samt toalett.Men toaletten fotade jag inte, haha..och inte själva mellangången heller, utan bara rummena. Men hoppas de duger!
 
Omklädningsrummet då:
Tork och tvättrum:
 
 
Hittills till Här står Fimpe


Isabella Bergh

men gud va fint! Där har jag aldrig varit! Skulle vara kul att se stallet irl :))

Svar: Hahahahah. Jaa du får komma och få en guidad V.I.P tur nån dag då ;)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://isabellabergh.blogg.se/
Pauline Gottschlich

oj vad fint! men strår din häst på gustavsberg?? haha det är väldigt likt i alla fall.

Svar: Vad kul att du tycker det =) Nej det gör han inte!
tavlingsryttarinnor.blogg.se

Moa Nyman

Jättemysigt stall! :) Kram


URL: http://moanyman.devote.se
Sandrine

Fint stall & superfin blogg :) Gör ni egna designer?

Svar: Tack! =) ja det gör vi :)
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://sandrineahman.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: