Filmerna

| Postat i: Allmänt, Tävling
1
Kolla på filmerna i HD så slipper de vara så pixligt..
110:
 
Denna rundan är väl inte den bästa kanske, la honom lite väl nära på 2:an tex. Men de var en bra bana och en relativt snäll omhoppning med längre sträckor som var bra att pröva lägga upp ett högre tempo på. Brukar ju inte riktigt rida för att få rosett eller placering, utan mer försöka få stabila rundor samt öva lite på omhoppningstänk och de tycker jag blev bra idag. Han svarade bra på min ridning och tog de lägen jag bad honom ta. Duktiga Fimpe!
 
 120:
Denna rundan var rätt bra! Bad honom ta av lite större någon gång men han tog ju hjälpen bra så det vart ju inge problem med det. I överlag tyckte jag att de rullade på rätt bra. Han hoppade mig lite ur sadeln i kombinationen så jag var sen att räta upp mig, men jag hann endå tillräckligt(...lite) tillbaka med överlivet(dock sent då..) för att han inte skulle peta b-hindret. Tycker de flöt på bra och kändes relativt lätt. Min duktiga kille! ♥
Hittills till Filmerna


Emma

Superfina rundor, mjukt och harmoniskt! :)

Svar: Tack Emma vad glad jag blir :D
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://zpeedhunter.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: