En liten

| Postat i: Allmänt
0
...lista såhär på kvällskvisten.
 

Vad får dig att må bra: Vänner/familj, träning/sport, roliga människor, god mat, musik.


Vad är du rädd för: är fortfarande mörkrädd, haha. Och att någon nära ska dö såklart. Sen ogillar jag hajar och ormar skarpt

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag för de mesta försöker vara snäll och hjälpsam, även mot människor jag inte känner.

När tog du ditt körkort: Förra sommaren.

När grät du senast: Oj, de vet jag faktiskt inte. Men de är väl en bra sak? ... kanske för några veckor sedan då jag såg en jättehemsk film :(

När skrattade du senast: Idag. 

Vem åkte du bil med sist: Pappa

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Sallad på robertos, vad annars? hahah ♥

 Vem åt du lunch med sist: Matilda

Vad var du rädd för när du var liten: Mörker. monster. You name it liksom.. Var och är en ganska ängslig och tänkande människa. På gott och ont.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Glasblåsare. HAHAHAHA. vet ej varför. eller jo, såg de på något barnprogram och tyckte väl de såg kul ut. Sen ville jag även blir "delinskötare" jätteorginellt och jättesmart då jag är rädd för fiskar. Speciellt de som har ryggfenor som kan förväxlas med hajar.

 Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj. En gång vad jag kommer på. Blev medvetslös och fick sova på sjukhuset.

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag hade migrän och var typ tilfälligt blind pga. det, samtidigt som jag spydde ♥..goood times... 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Jättemycket. Svårt att välja. MIn familj, min släkt, mina vänner, mina djur, kläder.. allt möjligt helt enkelt. 

Något som gjort dig riktigt förbannad: Ouppfostrade människor. och snikna människor som är själviska.

Dold talang: Talang och talang. Har rätt bra musiköra, alltså kan spela instrument på endast gehör. Sen tycker folk att jag kan sjunga fint men de förstår jag inte hur de kan ha uppfattat då jag i princip aldrig sjunger seriöst inför folk.

Vad finns oftast i din handväska: Nycklar, Lypsyl, plånbok, mobil och hörlurar

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej och det skulle aldrig falla mig in.

 Har du piercing eller tatuering: Gills öronen? Om inte: Nej, men de har jag inte. Tycker det oftast inte är så fint. Ganska missprydande och jag som person skulle ledsna på typ en tatuering på en gång. 

Vilket är ditt favoritplagg: Varierar väldigt mycket! Men gillar femenina kläder.

 

Sämsta egenskap: Är ganska otålig och vill att saker ska hända på en gång.

Ord du använder för mycket: Liksom.

Vem litar du mest på i hela världen: OJ. vad svårt.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två. Eller ja, om jag fortfarande vill ha ett till barn efter att ha klämt ut den första. hehe. ryktas ju att de gör RÄTT ont dårå...

Favoritgodis: Hallon/lakritsskalle, Choklad

Vem ser du upp till: Har kanske inte någon idol på det sättet. Utan inspireras mer utav olika personer på olika plan! :)

 

/ Emma

Hittills till En liten





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: