Lördag & Söndag

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hej, glömde blogga igår, hehe så skriver idag istället.
Igår:
Jag jobbade till 3 igår så mamma och pappa var ute och mockade och packade mat till henne tidigare på dagen, sen åkte jag till stallet och pysslade om henne och gick ut och gick en promenad med henne bara :)
Idag:
Idag skrittade jag och Sara ut en stund innan vi gick till ridhuset. Skulle mest jobba henne lite lättere idag, Hon kändes bökig från början inget man skulle tänka på om man kollade men jag som rider känner det ju. Efter att ha jobbat mycket med att flytta henne för skänkeln så släppte det bara, hon kändes superfin efter :D Älskar sånna ridpass!!
 
Imorgon ska Rut klippas, hej då lurvet :D
 
/ Johanna
Hittills till Lördag & Söndag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: