Lördag

| Postat i: Allmänt
1
Idag red jag till ridhuset med Sara och Salsa red ca en timme red ett ganska blandat pass med skänkelvikningar, öppnor osv. Hon kändes mjuk och fin idag och jag fick ett bra stöd på bägge tyglar och hon jobbade på bra. Travade lite travbommar som låg framme i ridhuset det gjorde hon bra, hon trampade på bra över dem och slog sig in fri ur formen. Checkade även av den förvändagaloppen och den var bra idag =)
 
Har inte riktigt tid att skriva ett utförligt inlägg idag, jag ska göra mig klar för jobbet nu. Men om ni har något/några önskemål om hur ni vill att inläggen ska se ut och/eller handla om så hör gärna av er! :)
 
 
/ Johanna
Hittills till Lördag


Annie ♡

Hej!
Jättefin blogg! Om ni har tid över får ni gärna kika in på min blogg, skriv gärna en kommentar också! ;)
Kram! /Annie


URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: