Fredag

| Postat i: Allmänt
1

Idag har vår equiterapeut varit här och gått igenom Fimpe. Han verkar ha sträckt sig lite i hagen på ett baklår så jag ska massera honom där en tid nu och även linementera två dagar i veckan. Fick även lite andra små övningar som hon visade och som jag skulle göra någon gång ibland! :) känns skönt att hon har gått igenom honom och att han är bra samt att jag fått övningar jag kan underhålla med :)


Bild från idag då hon gick igenom honom.

/Emma

Hittills till Fredag


firren :)

Vad har Johannas inlägg tagit vägen, skrev jätte mkt förut och nu nästan ingenting? :o

Svar: Hon är på ponnySM och hjälper en tjej i hennes stall som ska tävla i mountain horse ponny cup finalen! Hon är snart tillbaka igen :) Tills dess tycker jag vi alla håller tummarna för just Emma i finalen!!
tavlingsryttarinnor.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: