Dagens ridpass

| Postat i: Dagens ridpass
1
Idag red jag ner till ridhuset (själv!!) hon skötte sig bra och försökte inte vända eller så =) Idag fokuserade jag på att få henne rund i formen. Red mycket öppnor och slutor, vilket hon gjorde bra idag. I ridhuset låg det framme några upphöjda bommar som jag galopperade över försökte få henne att hålla takten och formen överbommarna, kändes helt okey. Ibland ville hon slå sig fri och bli lång men det var bara några gånger kändes som att jag hade koll på henne idag. Red lite förvänd galopp idag, hon var jätteduktig! Kunde rida volter och ställa henne innåt i en ganska samlad galopp ;D Avslutade med lite övergångar och halter. Är nöjd med henne idag, hon skötte sig bra och hon bråkade inte alls på vägen ner, guldstjärna till Rutan idag! =)
 
 
/ Johanna
Hittills till Dagens ridpass


Louise

Så fin häst ! :)


URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: