Walkin' in a winter wonderland ☃

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hej! OJ vad det har snöat natten till idag (och även under förmiddagen) Det är minst en halvmeter snö här hemma och det är inget skämt, haha ;) Jag och Fimpe tog oss i alla fall en tur i det fina snöklädda landskapet tillsammans med Matilda och Vasco. Vi red inte så länge då de blev riktigt kallt och blött efter ett tag eftersom de snöade ordentligt, men mysigt var det :)  Fimpes mun ser mycket bättre ut och de enda som finns kvar efter "pinnhålet" i läppen är en ljusrosa strimma på baksidan läppen. Pinnhålet på innsidan är läkt och de andra är som sagt på god väg, skönt! :D
 
Dock så verkar de ha sprungit i hagen nu iom. nysnön och allt, så han var tjock i ena frambenet. Han var varken varm på hoven eller benet så de är mest troligt svullet pga. ett litet sår som jag också hittade mitt på skenbenet. De hade blivit mycket bättre efter vår lilla ridtur och det är ju jättebra. Får se hur de ser ut imorgon, om det är värre får jag nog knåpa upp såret och rengöra ordentlgit med sprit. Men som sagt hoppas jag på att de inte ska behövas då svullnaden hade gått ner så pass bra bara idag. Vi får se helt enkelt!
 
Här har ni lite bilder från idag:
 
MYCKET snö som sagt.. ;)
 
 
 
/Emma
 
Hittills till Walkin' in a winter wonderland ☃





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: