Tävlingsåret 2012

| Postat i: Allmänt
0
Sammanfattning på min och Ruts första tävlings säsong =)
 
Första tävlingen 2012?
Första tävlingen var på hemma plan, Sundsvalls Ridklubb i mars om jag inte minns fel.
Bästa tävlingen 2012?
Vet inte, kanske Näsets sommar tävlingar =)
Vilka hästar/ponnys tävlade du?
Rastafari =)
Vad för klasser tävlade du?
1.00 - 1.20 
Hur många vinster?
Ingen, hehe.
Hur många placeringar?
Hmm 4-5 kanske?:)
Vann du något täcke?
Nej
Vad hade du för mål 2012?
Att rida 120 och vara nöjd med rundorna.
Uppnådde du dem?
Jaa, det tycker jag =)
Vad är målen för 2013?
Kvala till 130 till att börja med.
Bästa tävlings arrangören 2012?
Måste nästan säga min klubb, eftersom att jag älskar våra sommar tävlingar på gräsbanan.
Något speciellt minne från 2012?
Många inget speciellt som jag kommer på nu =)

Min tävlingsutrustning?
Hjälm: Charles Owen, marin med läder.
Håruppsättning: Hästsvans eller fläta
Skjorta/plastrong: Rosa/vit randig Equline.
Kavaj: Kingsland, PIkeur o Manifredi =)
Ridvantar: Kingsland & Trust.
Ridbyxor: Kingsland
Ridstrumpor: Dom som är rena, haha.
Ridstövlar: Mountain Horse
Sporrar/sporremmar: Typ vanliga sporrar och sporremmar.
 
Hästen tävlingsutrustning?
Träns: Dyon med platta remmar eller vanliga
Pannband: Brunt swarovski eller silvrigt swarovski med 2 rader.
Schabrak: Blått equiline
Sadel: Prestige Meredith
Pad: Mattes correction pad.
Sadelgjord: Treadstone
Stigbyglar: Sprenger

Vilken klubb tävlade du för 2012?
Sundsvalls Ridklubb
Vilken klubb kommer du tävla för 2013?
Sundsvalls Ridklubb
Har du ridit i något lag 2012?
Nej
Ska du rida i något lag 2013?
Nej det tror jag inte.
Vilken/vilka tränade du för 2012?
Catta & Johanna till vardags & Leif Hall och Camilla Toll-
Ska du fortsätta med det 2013? 
Ja.
Har du tävlat i någon ny gren 2012?
Nej =)
Ska du tävla någon ny gren 2013?
Kanske någon dressyr tävling
Vad har du för förväntningar på året 2013?
Många :D
/ Johanna
Hittills till Tävlingsåret 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: