Lördag

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hejhej! Idag har jag jobbat hela dagen så har varit i stallet nu på kvällen. Red honom lite i stora ridhuset och prövade även ett nytt bett. Prövade ett bett med tungfrihet och det var nog lite sådär. Han blir lite för fipplig med det helt enkelt. Så tror inte jag ska ha ett sånt så de var ju bra att jag kunde låna ett och pröva med det så jag slapp köpa ett eget :) Red i alla fall mest basic. Gjorde mycket halter, långa halvhalter och tempoväxlingar. I alla gångarter. Tyckte de behövdes nu när han tagit de lite lugnt och mest gått ute i skogen eller slö-joggats lite snabbt i något ridhus.
 
Bild från ikväll:
Fimpe hittade en snygging i spegeln...... ;)
 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, äta god mat och kika på "Så mycket bättre". Är så himla trött efter denna arbetsvecka så ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll! Jätteskönt :D
/Emma
 
 
Hittills till Lördag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: