Lista

| Postat i: Allmänt
0
Mysigaste hästminne?
Svårt att välja men de är väl de där ridturerna när det antingen är en helt perfekt varm och härlig sommardag och man galopperar i full fart över någon fin äng eller när det är en perfekt vinterdag med lagomt mycket snö, sol och någon enstaka minusgrad. Man rider i galopp (helst lite åt busridnings hållet ;) )på någon fin väg och man hör bara hästarnas nöjda frustande och vinden som piskar en i ansiktet. Typ så.
 
Pinsammaste hästminne?
Hahaha, jadu. Svårt att välja. Men de gånger man fått hjärnsläpp på tävlingar och gjort totalt fel.. haha.
 
Roligaste hästminne? 
Väldigt svårt detta också! Många roliga minnen men förmodligen alla roliga stunder man haft tillsammans med kompisar på tävling och i vardagen i stallet :) 
 
Jobbigaste hästminne?
Att behöva ta bort min förra häst. Det var verkligen jobbigt. Usch. Känns så konstigt att tänka tillbaka på det, det känns nästan som ett annat liv oftast.. Men ibland kan de komma tillbaka och skölja över en igen och då sitter man där med samma klump i halsen och har ont i hjärtat.
 
Bästa hästminne?
Väldigt svårt. Men om jag ska ta med Fimpe så är det delvis provridningen för att jag kände så direkt att jag skulle ha honom. Sen våran första nolla i 120 var också härligt :) Men på något vis är det de där lite roliga och skojjiga vardagsminnena på busiga, lilla Fimpe som är de bästa :) Han är så go, busig och rolig så de är svårt att ha en enda dålig dag med honom. Han är kanon :) ♥♥
 
 
 
/Emma
 
Hittills till Lista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: