Letandet fortsätter..

| Postat i: Allmänt
3
...efter den ultimata pälsglansen, haha. Nä men allvarligt talat så är jag oftast nöjd med vissa delar ur alla sprayar, t.ex: TIB- Luktar gott, dock lite kladdig. Foxfire- Helt ok men också rätt kladdig. Effol-Jättebra, luktar dock som hostmedicin :( Den bästa jag provat hittills är ju min "älskade" Stubben. Den luktar gott OCH är jättebra :) :
 Men eftersom vi inte har haft något ridsportsbutik som sålt den här (hööks hade den förut men har slutat sälja) så har jag ju fått fortsätta mitt letande.. Idag köpte jag denna:
 
Bad till och med om att få lukta på den i butiken så jag visste att jag inte gjorde om misstaget med Effol. Haha, vilken tönt jag är ;) MEN VADÅ Fimpes man och svans ska väl inte lukta hostmedicin?! ;)
 
Jaja, recension osv. kommer så fort jag hunnit använda den ordentligt! :)
/Emma
Hittills till Letandet fortsätter..


Lina :)

Pälsglansen från Showsheen tycker jag är överlägsen. Den kan man spruta i svanen trots att den är skitig utan att det blir kladdigt och den stöter bort smuts och skit så svansen håller sig fin längre. sedan luktar den faktiskt gott också :) Jag vägrar använda någon annan längre, ahha. Fungerar perfekt på min hästs jättesvans ;)

Svar: okej! kanske får pröva den då, tack för tipset! :) Kram / Emma
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://linawikberg.blogg.se
Emma

Jag använder cowboy magic detangler. Den är inte en spray utan silikondroppar, bästa jag haft! Luktar gott, stärker man och svans (och det är inte bara en beskrivning, den har gjort under med Xets svans!) och visst blir väl lite kladd men torkar snabbt :)

Svar: Okej! Kanske är värt att pröva de då! Är det typ som maroccan oil/argan oil som vi människor använder? :) Vad kostar de? / Emma
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://ranchgirl.blogg.se
Emma

Inte den blekaste, har aldrig använt :P 170kr på Grafströms :)


URL: http://ranchgirl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: