Hejhopp!

| Postat i: Allmänt
0
Har som sagt låtit Fimpe vila idag då jag jobbade ett långt och sent pass på jobbet. Jag slutade lite drygt kl 8 och sen åkte jag direkt till stallet och fyllde lunchpåsen osv som jag inte kunde fylla i morse. Det var ju tur att jag gick upp tidigare för att göra allt annat i alla fall, annars hade jag aldrig blivit färdig. haha..
 
Som tur var blev vi proppade med godis på jobbet idag. Inte helt fel då man jobbar ståendes i drygt 9 timmar..
 
Fimpe hade trampat sig lite/blivit sparkad så tvättade sårena (var två stycken) och sköjde med alsolsprit. Låter det vara öppet då de läker snabbare i luften. Är de värre imorgon får jag väl lägga någon omslag! Tänkte även bara skritta en sväng imorgon med tanke på såren, kanske trava lite om underlaget tillåter :) Frida skulle nog  hänga på vilket blir roligt!
 
Nej, nu ska jag käka sen middag innan jag ska hoppa i säng! Godnatt och kram på er :)
 
/Emma
Hittills till Hejhopp!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: