Gårdagens ridning

| Postat i: Allmänt
0
Igår red jag ut en sväng tillsammans med AnnLo. Riktigt kallt var det faktiskt även om vi inte var ute så jättelänge. Fimpes ben ser i alla fall mycket bättre ut, speciellt när jag har ridit honom. Det är bara lite svullnad kvar, så de är på god väg! (vissa märker den inte när de känner på hans ben, men jag känner endå lite skillnad fortfarande)  Får hoppas att det fortsätter såhär för då borde de vara helt borta om nån dag! *peppar, peppar*
 
Idag ska jag rida honom en sväng i ridhuset. Tänkte trimma honom lite ordentligt om stora är ledigt, annars får vi se. Tycker att det lilla ridhuset har varit rätt hårt så brukar inte vilja rida där så intensivt eller länge.. 
 
 
Såhär fint var det en morgon för ett antal dagar sedan!
Hittills till Gårdagens ridning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: