Frågor & Svar

| Postat i: Allmänt, Q&A
0
Emmas svar: Hej och tack för din kommentar! Vad snäll du är :) Saker som är bra att ha är ju lite beroende på vilken typ utav häst man har. Jag som har en buse behöver ju tex. oftast ha något att snabbt kunna laga saker med, exempelvis silvertejp. Sedan är ju precis som du sa sårtvätt jättebra att ha. Det viktigaste är ju faktiskt att ha sjukvårdssaker till hands ifall att olyckan är framme, så de skulle nog faktiskt vara prio ett för mig. Då menar jag tex: alsolsprit, sårtvätt, kompresser, gasbinda, bomull, jodopax, helosan, febertermometer, sax osv. Har även egna värktabletter i stallet ifall de skulle behövas. Sen saker som är lite mer av själviska skäl och för min egen bekvämlighet så måste jag säga...
 
Stallbetjänt!
Då menar jag en sån här:
Hittade ingen bild utan en sån där skyffel.. Men i alla fall: den här gör det så oootroligt mycket lättare att sopa och hålla snyggt efter sig. Tycker det är klumpigt att behöva använda spade till att sopa upp spån och annat skit från gången när man har gjort iordning hästen.  Använder man spaden så måste man liksom balansera den samtidigt som man ska sopa osv. DÄRFÖR så älskar jag denna, de blir så himla lätt! :)
 
Är även ett fan av H2O-bag:
'
Den rymmer 80 liter vatten och gör det såå mycket lättare att fylla ex. vattentunnorna i hagen! Man slipper gå flera gånger och man sparar framförallt ryggen mot tunga lyft :)
 
Det är svårt att komma på saker såhär på stört! Får se om jag lägger till mer saker senare, då gör jag ett nytt inlägg :)
 
 
Johanna kommer även lägga ut sitt svar lite senare!
/Emma
 
 
 
 
Hittills till Frågor & Svar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: