Dagens ridpass

| Postat i: Dagens ridpass
0
Hej! Idag gick jag ner till ridhuset red kanske i 40 minuter. Idag känndes hon fin och jobbade på bra, blev emellanåt lite spännd. Rullade fram travbommar som jag red över några gånger, det gjorde hon bra, slog sig inte fri och klev på bra över bommarna. Hon jobbade på bra och i galoppen kändes det som att hon trampade på energiskt när jag samlade ökade sen mjukt framåt till arbetsgalopp detta gjorde jag några gånger i varje varv. Kände även på den förvända galoppen idag, det känns som att jag har fått bättre koll på den nu :)
Flyttade henne för skänkeln och var noga med att hon skulle flytta utan att skjuta ut bogen oså.
Hon kändes bra idag och jag är nöjd med ridpasset. =)
 
Rut tyckte det var sjukt kallt idag så hon fick sitt varmaste vintertäcke idag <3
 
/Johanna
Hittills till Dagens ridpass





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: