Dagens ridpass

| Postat i: Allmänt
0
Idag så red jag tillsammas med Johanna och Rut. Jag skrittade ut och mötte upp henne i skogen och sedan gick vi ner till ridhuset. Trimmade dem där ett tag innan vi sedan skrittade av dem utomhus. Jag hade en rätt dålig dag, har haft det hela dagen faktiskt (!) så jag insåg rätt snabbt att jag inte var upplagd för någon "seriös" ridning utan skulle då mer kunna skada än hjälpa liksom.. Så jag joggade mest runt lite och gav honom beröm för småsaker. Haha. Fimpe har väl aldrig tyckt att beröm varit så lättförtjänat antar jag ;) Men mitt dåliga humör/min dåliga dagsform ska ju inte gå ut över honom, bättre att inse det och ta det en annan dag då tycker jag!
 
Fimpe verkar också trivas väldigt bra i sin nya hage :)
 
Imorgon ska han få vila då jag jobbar till klockan 20:00 :(
Hittills till Dagens ridpass





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: