Tävlingen

| Postat i: Allmänt
0
Ja alltså. Haha. Sämst dag... Redan på framridningen så var han loj och liksom inte som han brukar, framhoppningen lika så men fick iaf några rätt bra språng. Sen väl på banan fick jag ett större läge på ettan så han fick ta i lite, sedan red jag bland annat fel väg.. Duktigt osv.. 
 
Men jag tycker allmänt att Fimpe har kännts lite trött nu de senaste veckorna. Han har inte varit lika pigg och glad vare sig jag ridit ut, hoppat eller ridit dressyr. Så jag tror faktiskt att jag ska stryka de inplanerade tävlingarna som kommer nu de närmaste veckorna och istället låta honom vila och skrota runt lite i hagen. Jag tror att det kommer att göra honom gott. Han växer ju och han är ju trots allt bara en bebis, även om de kan vara lätt att glömma då han har så pass har lätt för sig.  Skulle aldrig falla mig in att tävla och hoppa endast för min skull. Det ska kännas lätt och kul för båda!
 
 ♥♥♥
Hittills till Tävlingen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: