Onsdags träning

| Postat i: Träning
0
Hej, nu har jag varit och hopptränat hon var jättefin :) Vi började med att värma upp med lite travbommar på frykanten sen hoppade vi fram på en liten studs där jag tänkte på att hon skulle hoppa i bra form. Sen hoppade vi fram på ett litet plank där vi skulle hoppa i lägre form och i en spänstig galopp, efter det så skulle vi göra samma sak fast på en liten slinga. Det gjorde hon bra men ibland kan hon bli lite bökig i handen men annars superfin=)
Sen hoppade vi en bana lite högre, där var hon jätte fin hela banan kom lite nära på sista oxern så jag valde att komma om några gånger så jag skulle få en bättre avsprångspunkt men det vart bra till sist =) Så om man summerar träningen så är jag jättenöjd :D Efter träningen mötte Sara och Tove upp mig så vi skrittade nedre rundan hem :) 
Pysslade om henne riktigt idag efter träningen linementerade benen med arnika och använde massage-borsten på kroppen :) Hon tyckte att det var supermysigt <3 =) 
 
Emma var och fotade på träningen idag så jag hoppas på några fina bilder :)
 
/ Johanna
Hittills till Onsdags träning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: