Mot SRK!

| Postat i: Allmänt
0
Ska strax bege mig till klubben! Det är ju Camilla Toll träningar (dressyr) i helgen och Johanna ska träna klockan 15:00, så jag ska åka dit och kolla lite. Ska försöka fota om kameran är på bra humör, haha :)
 
Själv tränar jag klockan halv 8 ikväll! :o Lääänge kvar.. Men kul ska det bli! Min och Fimpes första dressyrträning för en dressyrtränare :D Kommer skriva om passet imorgon för jag ska bort ikväll och eftersom träningen är så pass sen så kommer jag att behöva stressa jättemycket hemma för att ens hinna överhuvudtaget.. ;)
 
Har även varit och handlat lite förnödigheter till Fimpe idag. Köpte arnika, morötter och en ny grimma som hade jääättemjuk fodring på alla sidor. Alltså inte bara på nackstycket/nosgrimman utan på sidostyckena med! Så humla mjuk och fin så jag och mamma kunde inte motstå den. Speciellt inte när Fimpe har lätt att få skav, han är jättekänslig stackaren! Har försökt med ludd runt hela lädergrimman men de äter hagkompisarna upp ;) haha..
 
Nu måste jag åka, men här är grimman i alla fall:
 
/ Emma
Hittills till Mot SRK!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: