Lördag och söndag

| Postat i: Allmänt
0
Igår hann jag inte blogga eftersom att vi hade städdag i stallet och sen när jag kom hem var jag tvungen att skynda mig att duscha för att sen åka till Sanna för att fixa mig inför konsertfesten där Melissa Horn och Tomas Ledin spelade :D

Så.. Lördagens ridning: Skulle som jag skrev i fredags fortsätta på samma sätt som i fredags. Jag och Sara red ner till "nya" banan, Sara hjälpte mig lite under passet. I början var hon stark och bökig i handen men efter ett tag så kändes hon jättefin. Fick lite tips av Sara som att jag skulle tänka lite sluta för att få henne bättre på yttertygeln och för att hon skulle spåra. Red oxå lite förvändgalopp där kändes hon rätt bra med. Det är något jag behöver träna mer så att hon blir starkare och får bättre galopp där. Överlag var hon jättefin. 
 
Idag så fick hon vila mest för att jag var trött och hade jobbat morgonpasset på jobbet, Så var där och mockade och fyllde på mat och hälsade på henne i hagen=) hon såg ut att må bra och var väldigt nöjd med att bara få äta massa gräs;)
 
 
/ Johanna
Hittills till Lördag och söndag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: