Dressyr Rut

| Postat i: Allmänt
1
Hej, då har min årliga höst-förkylning slagit till :( Så idag skulle jag bara åka till stallet för att mocka & fixa mat till prinsessan. Men när jag var i stallet var Sara som brukar rida när jag är borta oxå där och sa att hon var jätte rid sugen. Hon har inte kunnat trimmat sin häst riktigt på ett tag så jag sa att hon kunde få rida rut idag :) Då skulle ju Rut självklart vara dressyrig sa Sara så sagt och gjort, Sara tog på vita benlindor och dressyr sadel hihi :) Kikade lite när hon red innan jag åkte hem såg jättebra ut :) Hoppas min förkylning går över fort :o
 
 
/Johanna
Hittills till Dressyr Rut


Emelie Löfström

Varför var du inte med på Matforstävlingarna igår?

Svar: Jag har jobbat hela helgen så kunde inte vara med :(
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emblems.blogg.se/hast



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: