Dagens ridpass.

| Postat i: Träning
0
Idag tränade vi som sagt för Catta, hon kändes sådär men jag har ju inte trimmat speciellt mycket på senaste tiden så det kan ju beror på det. Vi började med skänkelvikningar i alla gångarter och la mycket fokus på det under hela passet. Hon vart väldigt trött men kändes ändå mer avslappnad och lösgjord mot slutet. Imorgon ska jag rida själv och försöka efterlikna passet som vi red idag. Hon brukar vara bättre andra dagen så vi fär väl se ;)
Känner att jag inte har fått tillfälle att ta igenom det som jag har behövt i markarbetet den senaste tiden eftersom att vi har tävlat en hel del. Men nu är det dags så dom kommade veckorna kommer jag fokusera på markarbetet och då passar det ju perfekt med Camilla Toll träning nästa helg, är galet peppad :D
 
/ Johanna
 
 
Hittills till Dagens ridpass.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: