Dagens ridpass.

| Postat i: Allmänt
1
Hej, idag så hoppade jag lite, men började med att rida fram och gjorde skänkelvikningar & öppnor, hon kändes fin och mjuk =) Sen började jag med att hoppa fram på ett långt hinder på volt. Efter det så hoppade jag en linje (räcke, oxer) Där jag varierade på 6 och 5 galoppsprång. När jag hade gjort det så hoppade jag en liten slinga några gånger och även där kändes hon rätt bra =) Avslutade med ett lite högre räcke med lång anridning, det är något jag har haft lite svårt med på tävling men det gjorde hon bra de flesta gångerna, fick lite knepiga lägen även idag men löste det bra. Ett bra ridpass idag med =)
 
Rutan <3
 
/ Johanna
 
 
 
Hittills till Dagens ridpass.


memlan

vad har du under blusen rut, vad e de där som putar ut?

Svar: lalala... Det har jag aldrig märkt förut! hehe
tavlingsryttarinnor.blogg.se


URL: http://emeliebergh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: