Dagens ridpass

| Postat i: Dagens ridpass
0
Idag har jag ridit två hästar. Eller ja, en häst och en ponny, men de är kanske inte så noga haha.
Josefin i mitt stall behövde hjälp med sin ponny Gurra och frågade om jag kunde rida honom åt henne, så det gjorde jag. Trimmade lite på framhoppningen. I början var han rätt stark och lite omedgörlig, men eftersom att jag prövade nya trixs och fix hela tiden för att se vad han verkade svara bäst på så är det ju rätt förståeligt. I slutet vart han ok i alla fall. :) 
 
Fimpe trimmade jag på nya banan samt red lite ute i skogen. På banan så var han rätt bra. Känns också allmänt som att jag verkligen har hittat några fler knappar sen Camilla Toll träningen, mycket kul :)
 
 
Imorgon är det hoppträning! :D
/ Emma
Hittills till Dagens ridpass





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: