Camilla Toll träningen

| Postat i: Träning
0
Red ju som sagt för Camilla Toll i lördags kväll. Hade en jättenyttig träning där jag fick jobba med att öka,minska, rakrikta osv. Jag gillade verkligen att hon innan vi började passet frågade vad jag ville öva på och sedan utgick från det. Det kanske inte blir så kul för er att titta på eftersom att det för de mesta är samma, samma, samma.. MEN det var verkligen nyttigt för mig och Fimpe. Hittade lite nya knappar så det känns ju jättebra. Det var också kul att jag fick träna dessa saker på en lite halvdålig dag eller vad man ska säga. Han var inte den lättaste hästen igår men & andra sidan så är de ju också det jag vill ha hjälp med, hur man ska hitta knapparna och få det att fungera de svåra dagarna. Så jag är verkligen jättenöjd! Jättebra tränare och duktig häst :)
 
 
UPDATE: Filmen krånglar så lägger till den sedan.
 
/ Emma
Hittills till Camilla Toll träningen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: