Blixtar och dunder

| Postat i: Allmänt
0
...magiska under, lalala.. Nä ok. Nu är det bra. ;)
 
Vill börja med att säga FÖRLÅT för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp samtidigt som det har varit ett riktigt oväder här där jag bor både igår och i förrgår så har inte vågat haft modemet osv i. Inte värt att riskera det ;) Mobilens internet har också varit jättesegt så därför lyckades jag inte mobilblogga heller.. Men men! Sånt är livet. Fimpe vilade i alla fall igår. Åkte dit och borstade, kollade igenom honom, mockade osv.
 
Idag ska han få ta en tur i skogen eller trimma lite, det beror på väder och vind. Kan vara lurt med åska idag också och då vill jag ju inte direkt vara ute i skogen. Jag HATAR åska, tycker det är obehagligt..Hörde hur det mullrade förut! :(
 
 
Är lite extra rädd nu också eftersom att det faktiskt var ett hus som TRÄFFADES av blixten och BRANN NER bara någon km från mig :o Helt sjukt läskigt!
 
Men jaja, nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan bege mig mot stallet! Uppdaterar mer senare :)
 /Emma
 
Hittills till Blixtar och dunder





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: