5 saker du inte visste om mig

| Postat i: Allmänt
0
1. Min absoluta favorithögtid på året är julen! Längtar efter julen redan nu!! Haha. Dock inte snö osv. Utan mer julafton och allt runt omkring det.
 
2. När jag började rida så förstod jag inte riktigt vad det roliga med att tävla var.
Jag tyckte att rida, pyssla och vara i stallet i sig liksom var själva grejen med hästar, varför skulle man göra något annat?!
 
3. Jag är inte allergisk mot någonting (vad jag vet om)
 
4. Jag är en riktig djurvän, men de finns djur jag verkligen har svårt för: Ormar, spindlar/kryp, samt hajar. Även om jag är livrädd för dessa, så faschineras jag extremt mycket av hajar och älskar att se på typ "shark week" på animal planet! ;)
 
5. Jag har haft rätt många djur, sammanlagt: 2 hamstrar, 2 katter, 1 hund, 20 + kaniner (hahahh tappade räkningen tillslut) och 3 hästar.
 
/ Emma
Hittills till 5 saker du inte visste om mig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: